2017. július 23., vasárnap

7. fejezet: Ki is nekem Malia?

Hirtelen hallottam, hogy valaki kopog a bejárati ajtón.
- Shh... Valaki jött. Mindjárt jövök. csak megnézem.
- Vigyázz magadra! - ragadta meg a kezem a lány.
- Nem kell félteni! Megtudom magam védeni! - és elővettem egy kést.
A lány elmosolyodott, majd elengedett. Kimásztam olyan halkan, ahogy csak tudtam. Lementem és kinyitottam az ajtót. Stiles állt ott. A mellkasa szét volt karmolva.
- Segíts légyszi! - majd összeesett.
Nem tudtam mit csináljak. Ha ő tartotta fogva a lányt és a fiút, akkor akár engem is elrabolhat. Felemeltem és lefektettem a kanapéra. Elővettem az egészségügyi ládát, majd megpróbáltam összevarrni a sebeket. Megvizsgáltam és elég mélyek voltak. Összevarrtam, majd óvatosan ráadtam apa régi pólóját. Mivel Stiles eszméletlen volt, gondoltam felmegyek és megkérdezem, hogy vajon ő tartotta-e őket fogva.
- Nyugi, csak én vagyok. - másztam le.
- Ki volt az? - kérdezte a fiú.
- Először inkább én kérdezek. Ki tartott titeket fogva? A ház tulajdonosa?
- Stilesra gondolsz? - néztek rám.
- Igen.
- Nem fogsz hinni nekünk, ha elmondjuk ki tartott minket fogva.
- De hinni fogok csak muszáj elmondanotok, hogy ki volt az, mert így nem tudok segíteni.
- Te biztos vagy abban, hogy meghalt a családod?
- Igen. A bátyám és az apám.
- Szóval te nem is tudsz róla? - kérdezték egyszerre.
- Miről? - fagytam le.
Ekkor valaki bekopogott a kis ajtón.
- Nem azt mondtad, hogy senki nem tud a szobáról? - dühöngtek.
- De. Csak a nagyapám és én tudok róla. Még anya se.
Lassan odamentem és kikukucskáltam egy kis résen.
- Stiles az. Beengedjem? - néztem rájuk.
- Huh. Persze. - könnyebbültek meg.
Kinyitottam és egy hirtelen mozdulattal lerántottam.
- Honnan tudsz erről a szobáról? - nyomtam a falhoz.
- A nagyapád mondta még régen.
- Te ismerted a nagyapám?
- Ino tudnod kell, hogy én sem vagyok egy átlagos szomszéd.
- Ezt már valahogy éreztem. - nevettem.
- Emlékszel a múltkorira? Ami a Kawaguchi-tónál történt.
- Sakurával? Várj! Te voltál. Te voltál a farkas. Te mentettél meg. - engedtem el.
- Igen. Megesküdtem a nagyapádnak, hogy az életem árán is megvédelek. Elkezdtem szédülni és hirtelen összeestem. Mikor felébredtem Stiles ölében feküdtem a nappaliban. Ránéztem majd halkan suttogtam.
- Köszönöm.
 Közelebb hajolt, belenézett a szemembe, majd az ajkamra és megcsókolt. A csókunkat egy nagy csattanás szakította meg. Stiles és én a nappaliban voltunk. Felrohantunk, és az ablakom ki volt törve. A titkos ajtó pedig nyitva volt. Lemásztunk. Csak a fiú volt ott.
- Elvitte. - suttogta.
- Ki vitte el? Hogy hívnak? – kérdeztem.
- John. John-nak hívnak. - fogta véres pólóját.
- Mutasd a sebed! - emelte el John karját Stiles.
- Nagyon súlyos? - kérdeztem.
- Eléggé! - állt fel.
- Stiles! Mentsd meg Sophie-t és öld meg azt, aki elvitte! - kiabált John.
- Mégis kit akarsz megölni? - álltam fel.
- Ino tudnod kell valamit. Amikor megszülettél nem ketten voltatok testvérek. Előtted született egy nővéred, akit édesanyád holtan hozott a világra. A szülésznők átvitték egy másik szobába. Másnap, mire édesanyád utoljára látni akarta, nem találta a szobában. Szólt az orvosoknak, de sehol nem találták a babát. Apád tudta, hogy mi történt vele. Így hát útnak indult a nagyapádhoz segítséget kérni, mert tudta, ha a nővéred felnő és megtalál téged, nem ölelést akar majd, hanem a halálodat. Azt akarja, hogy szenvedj úgy, mint ő. Ezért vagyunk itt mindannyian.
- De ha halott volt, akkor mégis hova lett? Ráadásul újszülött baba még csak járni sem tud. – értetlenkedtem.
- Valaki elvitte. Azt próbáljuk kideríteni, hogy ki. – mondta John.
- Várj, hogy érted, hogy ezért vagytok itt mindannyian? Kik vannak még? És te, John honnan tudsz a nővéremről?
- A nagyapád a védelmedre küldött minket, egyenesen San-Franciscobol. John, Derek, Sophie, én és még ketten vannak.
- Ti mind miattam vagytok itt? Ki az a másik kettő?
- Igen. Egyiküket szerintem már ismered. – nevettek.
- Miért? – lepődtem meg.
- Az egyikük az én drágalátos húgom, Malissa. – mondta Stiles.
- A másik a nagynénéd, aki valójában nem a nagynénéd.
- Malia? Akkor kicsoda? – néztem rájuk tágra nyílt szemekkel.

- Ő a te…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése