2017. augusztus 6., vasárnap

8. fejezet: Mentsük meg Sophiet!

- Ő az igazi anyád. – állt fel John.
Nem jutottam szóhoz. Nem elég, hogy kiderül, hogy valami idéző vagyok és, hogy miattam vannak itt Johnnék, még azt is megkell tudnom, hogy Malia, akit a nagynénémnek hittem valójában az anyám.
- Földre! – kiáltotta Malissa.
Az erdőből valaki elkezdett lőni minket. Stiles és a többiek hirtelen lehasaltak, én pedig annyira lefagytam, hogy nem tudtam mit csináljak. Egyszer csak valami szúró érzést éreztem a kezemben. Eltaláltak. Hirtelen összeestem. Stiles pedig odahúzott magához.
- Jól van? – néztek rám.
- Csak súrolta. – mondta Stiles, majd ránézett John-ra.
- Nézd csak! - kiáltott neki oda Malissa.
Stiles megfordult és a vérzés elállt a seb pedig szépen lassan eltűnt.
- Azt hittem már soha nem indul be a gyógyulás. - könnyebbült meg Stiles.
- Mi történik vele? - meresztette ki szemét Malissa.
- Mivel ő egy eléggé különleges Idéző, így képes gyógyítani saját magát és másokat. De a gyógyítás túl sok erejét veszi el. Ezért nem szabad elmondanotok neki, különben mindenkit megpróbál majd meggyógyítani. És, ha túl sok ereje megy el, akár meg is halhat. - emelte fel a hangját.
Mire magamhoz tértem már az ágyamon feküdtem, Malissa pedig ott ült mellettem.
- Mi történt? - fogtam a kezem.
- Csak elszédültél. - mosolygott Malissa.
- Lehet egy kérdésem? - ültem fel.
- Természetesen. - mondta Stiles.
- Mégis mik vagytok ti? - néztem Johnra.
- Stiles már elmondta, hogy ő micsoda. – mondta John.
- Igen. Ti is farkasok vagytok? - lepődtem meg.
- Hasonló. – nevetett.
- Ezt, hogy érted? – értetlenkedtem.
Mivel Malissa Stiles húga, így ő is farkas. Sophie és én pedig préri farkasok vagyunk.
- Na és Derek? – húztam fel szemöldököm.
- Én olyan vagyok, mint te. – ugrott be az ablakon.
- Idéző? Akkor mégis mire kellek én, ha Derek is idéző?
- Mert te vagy a fő. Én csak alattad állok. – válaszolta Derek.
- Sokkal. – veregette meg vállát Stiles, majd kiugrott az ablakon. - Nem jöttök? – kiabált vissza.
- De. Máris. - ugrottam ki az ablakon.
- Na, ez már tetszik. – nevettek odabent a többiek.
- Nem érünk rá egész nap. – nevettem.
- Igaza van. – majd kiugrott Malissa.
- Ha tényleg ő vitte el, akkor elég messze lehetnek. – mondta John.
- De, hogy érjük őket utol? - kérdeztem.
Ekkor Stiles és Malissa átváltozott farkassá John pedig préri farkassá.
- Velünk mi lesz? - néztem Derekre.
- Attól, hogy nem tudunk átváltozni, gyorsabbak vagyunk. - nevetett.
Megfogta a kezem és elkezdett rohanni. A többiek pedig utánunk.
- Hogy lehetünk gyorsabbak náluk? - értetlenkedtem.
- Mivel mi, amint már rájöttél, idézők vagyunk és mi mindenben jobbak vagyunk, mint bárki más. Erősebbek, eszesebbek és gyorsabbak. Mivel te vagy a "főnök", így te ezekben nálam is jobb vagy. - válaszolt Derek.
- De miért vagyok én a "főnök"? - néztem rá kérdően.
- Mert a te nagyapád volt régen a főnök, az én apám pedig akárhányszor próbálta legyőzni, soha nem jött össze neki. Amikor anyukád teherbe esett, a nagyapád még a méhben átruházta rád hatalmát, mert tudta neki nincs sok hátra.
- Akkor én most erősebb vagyok, mint bárki más?
- Igen, de ezt senkinek nem szabad elmondanod. Még Stilesnak sem.
- Miért hangsúlyozod ki Stilest? - néztem rá.
- Mindenki tudja, hogy van köztetek valami. - húzogatta szemöldökét.
- Nem tudom, mire gondolsz. - fordultam el.
- Tudom, hogy megcsókolt. Láttam. Ráadásul mindig rólad beszél, és úgy néz rád.
- Mégis, hogy?
- Úgy, hogy félt és szeret.
Vajon tényleg szeretne? Három óra múlva elértünk egy elhagyatott városhoz. Megálltunk, Malissa pedig mélyen beleszagolt a levegőbe.
- Itt vannak. - nézett Johnra.
- John! - fordultam felé.
- Kihozzuk, ígérjük! - mondtam.
- Nem élném túl, ha bármi baja esne. - nézett ránk könnyes szemmel.
- Nem esik bántódása. - válaszolta Malissa.
- Gyerünk! - utasított minket Stiles.
- De mégis ki tartja fogva? - kérdeztem.
- A te drágalátos nővéred. - veregette meg vállam Derek.
- Basszus... - állt meg Malissa.
- Mi a baj? - kérdeztem.
Ő csak az ajtóra mutatott és ekkor megláttunk két férfit. Hosszú farkuk volt és a karmuk sem volt sokkal rövidebb.
- Már csak ez hiányzott. - változott át John.
Ránéztem Derekre ő pedig csak bólintott.
- Ha más választásom nincs. - kezdtem szaladni feléjük.

- Várj Ino! Ne csináld! - kiabáltak utánam kivéve Dereket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése