2017. szeptember 16., szombat

11. fejezet: Barát vagy ellenség?

- Nem zavarok? - nézett rám.
- Ha zavarnál nem kérdeztelek volna meg. - nevettem.
- Most már ideje nekünk is mennünk. - állt fel Sakura és Junichi.
- Oké. De hát te nem itthon alszol? - néztem Junichira.
- Sakuránál alszom. - pirultak el.
- Okés. Sziasztok! - mondtuk Stilessal.
- Sziasztok!
Az este hamar elaludtunk, mert nagyon fáradtak voltunk. Reggel hangos beszédre lettünk figyelmesek.
- Kik vannak odalent? - kérdeztem.
- Nem tudom. Megnézem, te maradj itt. - állt fel Stiles.
Lement és szétnézett. Mikor visszajött elég furán nézett rám.
- Kik azok?
- Ha elmondom nem mész le veszekedni? - ült le mellém.
- Miért veszekednék? - értetlenkedtem.
Az anyukád és Malia jöttek haza. Amikor ezt kimondta olyan fájdalom töltött el, mint még soha. Egyrészt lementem volna és mindkettőjüket kizártam volna az életemből másrészt mégis csak az anyámról és a "nevelő" anyámról van szó.
- Lemegyek. - álltam fel.
- Jó. De én is megyek veled a biztonság kedvéért. - fogtam meg a kezem Stiles.
Lementünk a lépcsőn én pedig odamentem "anyához".
- Anya!
Éreztem, hogy ez nem helyes. Nem őt kéne anyának szólítanom. De mégis csak ő nevelt fel Malia pedig nem is törődött velem. Soha nem is keresett. Amikor ezt kimondtam elfordultam és odamentem Maliához. Ő csak nézett és megölelt. A szememből kicsordult egy könnycsepp és végig folyt az arcomon. Éreztem, hogy ő is sír.
- Sajnálom. - súgta a fülembe.
Én nem válaszoltam csak még szorosabban átöleltem. Hirtelen valaki megfogta a vállam. Hátra fordultam is megláttam anyát.
- Nagyon sajnálom, hogy nem mondtam el. Mióta az anyukád voltam saját gyerekemként tekintettem rád. De a szívem legmélyén éreztem, hogy ez nem helyes. Azt hittem, ha egyszer, majd rájössz, utálni fogsz.
- Nem utállak. Hisz mégis csak te voltál az, aki felnevelt, óvott és dédelgetett. - öleltem meg.
- De így, hogy már tudod, hogy nem én vagyok az anyukád, be szeretnék mutatkozni. Brenda vagyok, Derek nővére. - nyújtotta a kezét.
- Derek nővére? - néztem rá kikerekedett szemekkel.
- Igen. - lépett be Derek.
- Miért nem mondtátok el? - kérdeztem a könnyeimmel küszködve.
- A te érdekedben. - fogta meg a vállam Stiles.
- Nekem most kell egy kis idő. - szaladtam ki az ajtón.
Láttam, hogy Stiles áll az ajtóban és csak néz. De nem érdekelt futottam, ahogy csak tudtam. Úgy döntöttem elmegyek egy kicsit San-Franciscoba, a nagymamámékhoz. Felszálltam a vonatra és útnak indultam. Útközben elaludtam és mikor magamhoz tértem egy srác ült velem szembe és nézett. Nem nyitottam ki a szemem, mert kíváncsi voltam, hogy mire készül. Amikor felállt és közeledni próbált, megmozdultam.
- Meg ne próbálj közelebb jönni! - mondtam még mindig csukott szemmel.
- Ezt meg, hogy?
- Attól, mert csukva van a szemem még mindent hallok. - nevettem és ránéztem.
- Theo vagyok. - nyújtotta a kezét.
- Ino. - fogtam meg.
- Na és merre mész? - kérdezte miközben az ablakon bámult kifelé.
- San-Franciscoba. A nagymamámék.
- Én is oda tartok. Az apámhoz. - nézte továbbra is a tájat.
- Anyukád? - ültem fel.
- Még születésemkor meghalt. Apámnak választania kellett, hogy anya vagy én. Anyám könyörgött neki, hogy engem válasszon. Ezért nem bír annyira. Néha a fejemhez szokta vágni, hogy minden az én hibám és nem engem kellett volna választania. - vonta meg vállát.
- Dettó. Csak nekem az apám halt meg. Ráadásul nem rég tudtam meg, hogy az, aki felnevelt nem az anyám, hanem a legjobb fiú barátom nővére, és akit a nagynénémnek hittem az igazából az anyám. - vontam meg én is a vállam.
- Na, jó. Ezt te nyerted. - nevetett.
Jó érzés volt egy kicsit gondok nélkül lenni és normális tininek érezni magam.
- Na és van testvéred? - nézett rám.
- Igen. Egy bátyám. Na és neked?
- Nincs. Pedig néha jó lenne, ha lenne. Elmondanám neki a gondjaim, sírnék a vállain. Elmesélném neki, hogy milyen, széplánnyal találkoztam a vonaton. - nevetett.
- Ez aranyos. - mosolyodtam el. Köszönöm, de van barátom. - nevettem.
- Ő hogy-hogy nincs itt? - vonta fel a szemöldökét.
- Hát, annyi minden történt, hogy kellett egy kis magány. Így hát eljöttem otthonról és gondoltam meglátogatom a nagymamám.
- Értem.
Annyit beszélgettünk, hogy arra lettünk figyelmesek, hogy már San-Franciscoba vagyunk. Leszálltunk és körbe néztem.
- Mi a baj? - nézett rám értetlenül Theo.
- Nem igazán tudom, hogy mi merre van. Igazából most vagyok itt először. - nevettem a tarkómat vakarva.
- Segítsek? - nézett rám.
- Megtennéd?
- Persze. Úgyis minél kevesebb időt akarok az apámmal tölteni. - nevetett.
- Köszönöm. - öleltem meg.
Nagyon megkedveltem Theot mint barátot.
- Ugyan semmiség. - vont vállat.
- Akkor induljunk! - mentem előre.
- Ino! - szólt utánam Theo nevetve.
- Hmm? - néztem hátra.
- Másik irány. - nevetett.

- Oh. - nevettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése